شرایط و قوانین در سایت الماس پنل

شرایط و قوانین در سایت الماس پنل

شرایط و قوانین در سایت الماس پنل ماند قوانین و مقررات وب سایت های دیگر دارای شرایطی می باشد. این قوانین دقیقا مانند قوانین و مقررات هر کشور یا جامعه ای، هر شخص موظف به رعایت آنها می باشد. در این راستا؛ شرایط و قوانین سایت نیز جهت جلب اعتماد مشتریان ارائه می گردد. کاربران لطفا موارد فوق را با دقت مطالعه فرمایند.

حریم خصوصی در الماس پنل

شرایط و قوانین در سایت الماس پنل توسط تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت مجزا در این صفحه ارائه می شود، تا کاربر قبل از ورود خود در سایت با آنها موافقت کند. کاربران گرامی دقت داشته باشید ورود، سرویس دهی و خدمات و ثبت سفارش محصول از الماس پنل به معنای آگاه بودن و پذیرفتن کلیه شرایط و قوانین سایت می باشد.

توجه داشته باشید کلیه اصول و قوانین الماس پنل منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانوم حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. کاربران می بایست هنگام استفاده از محصولات و خدمات این سایت، تمامی مقررات را رعایت نمایند. علاوه بر این؛ در صورتی که در آینده تغییراتی در قوانین مندج ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی خواهد شد.

همچنین، در صورت استفاده هر یک از خدمات الماس پنل، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می پذیرد به عهده کاربران است.

شرایط و قوانین در سایت الماس پنل

_ محصولات تولید شده در الماس پنل کاملا شخصی و مختص خود شرکت می باشد، بنابراین استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت و همچنین کپی برداری از تصاویر نمونه کارهای این مجموعه با نام تجاری خود، پیگرد قانونی خواهد داشت.

_ طبق رویه الماس پنل بازگشت مرجوعی کالا امکان پذیر نبوده و خریدار باید جریمه پرداخت کند.

_ الماس پنل متعهد است به تمامی اطلاعات شخصی و خصوصی افراد احترام گذاشته و از آنها محافظت می کند.

_ الماس پنل از هر گونه بی احترامی و سو استفاده از سایت و درج کامنت توهین آمیز جلوگیری کرده و مانع از رخ دادن هر گونه پیام بی احترامی می شود.

_ الماس پنل همه مطالب و خدمات مانند: تصاویر، مطالب، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کلیه محتوای تولید شده توسط الماس پنل جزئی از اموال این وب سایت محسوب و حق استفاده و نشر مطالب در دسترس، در انحصار این شرکت می باشد. از این رو، هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای الماس پنل محفوظ می دارد.

_ الماس پنل کلیه سفارشات خود را با نهایت دقت و با بسته بندی ایمن و استاندارد همراه با نصاب، به دست مشتریان خود در سراسر کشور می رساند. اما در صورت بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل و یا حتی نصب، بر عهده تیم الماس پنل خواهد بود.

Rate this page