خدمات خم کاری

خدمات خم کاری با برش CNC

خم کاری روشی است که می تواند انواع ورق های فلزی را فرم دهد، و بیشتر برای خم کردن قطعات استفاده می شود. فرم و شکل دادن به فلزات و خمکاری انواع ورق فلزی با دستگاه CNC، سبب افزایش دقت در هنگام انجام کار می شود. روش کار خم کاری به گونه ای است که در مرحله اول کار برش کاری صورت می گیرد. پس از گذراندن مرحله برش کاری قطعه را به سالن خم انتقال می دهند. سپس زاویه مناسب و بسیار دقیقی بر روی قطعه فلزی پیاده سازی می کنند. در صورت نیاز مشتری قطعات خمکاری شده را جوشکاری یا رنگ می کنند. مجموعه الماس پنل با کادر مجرب خود توانسته است با به روزترین دستگاه های موجود در ایران، خدمات خم کاری خود را با روش CNC انجام می دهد.

فرآیند خم کاری در الماس پنل

فرآیند خمکاری توسط دستگاه های مختلفی صورت می گیرد، یکی از بهترین روش های ساخت ورق های فلزی استفاده از خمکاری فلزی است. فرآیند خم کاری به گونه ای است که فرم مد نظر توسط ماشین آلات و وسایل مورد نیاز به دست می آید؛ خمکاری سبب افزایش مقاومت می شود. شرکت الماس پنل یکی از بزرگترین تولیدکننده ها در زمینه تولید درب های فلزی است. در این راستا، انواع خم کاری ها را با بالاترین دقت و سرعت توسط دستگاه CNC انجام می دهد. این روش به گونه ای است که با ایجاد زاویه به فلزات می تواند شکل مد نظر مشتری را اجرا کند.

قیمت خم کاری ورق فلزی

در شرکت الماس پنل خمکاری ورق های فلزی و برشکاری فلزات و ورق های سرد و گرم گالوانیزه تا وزن 22000 کیلوگرم در ابعاد دلخواه قابل سفارش و اجرا می باشد. خمکاری انواع قطعات صنعتی، قطعات ساختمانی و انواع ورق فلزی با قیمت های بسیار مناسب در این مجموعه انجام می شود. مشتریان جهت کسب اطلاع بیشتر و دریافت قیمت، می توانند از طریق شماره های درج شده در صفحه با کارشناسان ما تماس گرفته و قیمت نهایی را دریافت نمایید.

در صورت نیاز به خرید و مشاوره رایگان درب های باغ ویلا و خدمات پس از فروش آن، می توانید با شماره های زیر در تماس باشید

شماره تماس: ۰۹۳۳۵۵۷۳۸۰۰            شماره واتساپ: ۰۹۱۸۸۴۹۱۵۵۸

انواع روش های خم کاری

به طور کلی انواع روش های خم کاری عبارتند از: خمکاری V شکل، گونیایی و U شکل. انجام خمکاری کاربردهای زیادی دارد، مانند ایجاد انحنا در یک ورق و یا ایجاد شکل های مختلف و بسیار پرکاربرد است. معمولاً خمکاری ها باید به صورت گرم انجام شوند، یعنی قبل از مرحله خم کردن باید آن را گرم کنیم. امروزه با توجه به پیشرفت علم استفاده از ماشین آلات خمکاری با دستگاه CNC بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. چرا که این فرآیند با دقت و کیفیت بسیار بالایی انجام می شود. بنابراین؛ الماس پنل با اجرای انواع روش های خمکاری با قابلیت اجرای انواع خم های ساده و پیچیده از روی نقشه مهندسی مفتخر است، که با نازلترین قیمت ها توسط تیم حرفه ای این مجموعه انواع خدمات خمکاری را به نحو احسنت اجرا می کند.

Rate this page