خدمات برش لیزری

خدمات برش لیزری فلزات

خدمات برش لیزری فلزات در الماس پنل توسط دستگاه پیشرفته ای به نام cnc انجام می پذیرد. این دستگاه برش لیزری فلزی با دقت و سرعت بالا، توانسته انواع درب های فلزی و آهن آلات را در مدل‌های متنوع و مناسب با ظرافت بسیار زیادی برش بزند. خدماتی که می‌توان با دستگاه سی ان سی جهت برش ورق فلزات انجام داد، به اهداف و زمینه فعالیت تولیدکننده ارتباط دارد. شرکت الماس پنل یکی از بزرگترین تولیدکننده‌ها در حوزه تولید انواع درب، پنجره، نرده و حفاظ فلزی است. این مجموعه مفتخر است که خدمات لیزری برش خاص و منحصر به فردی را به خریداران خود در سراسر کشور ارائه می‌دهد.

برش لیزر فلزات

این دستگاه برش، دستگاهی است که بوسیله نور لیزر، روی فلزات برش ایجاد می‌کند. دقت دستگاه cnc به قدری بالاست، که به راحتی می توان از آن در صنعت، قطعات بسیار پیچیده را نیز برش زد. دستگاه برش لیزری فلزات، کاربرد فراوانی در صنایع مختلف داشته و نسبت به سایر دستگاه‌ها دقت و کیفیت بسیار بالایی دارد. از خدمات برش لیزری فلزات در مجموعه الماس پنل، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) برش بر روی انواع درب های فلزی در طرح های متنوع

2) برش حفاظ درب و پنجره های فلزی

3) برش نرده فلزی

4) برش روی نمای فلزی ساختمان

5) برش پنل های دکوراتیو فلزی

6) صنایع ساختمانی در حوزه فلزات

خدمات برش لیزری
خدمات برش لیزری

برش لیزر CNC فلزات

عملکرد دستگاه برش لیزری cnc به این صورت عمل است که اشعه لیزر به صورت مستقیم بر روی جسم تابیده می‌شود. سپس این پرتو با توجه به توان و قدرتی که دارد، قسمت مورد نظر را برش می‌زند. در نهایت قسمت برش خورده، با گازی که از قضا فشار بالایی هم دارد، از روی جسم برداشته شده تا سطحی صاف باقی بماند. لازم است بگوییم الماس پنل با توجه به سیستم پیشرفته‌ای که دارد تنها در زمینه برش درب‌های فلزی فعالیت دارد. دستگاه برش فلزات در الماس پنل، تحولات بسیاری را ایجاد کرده است. این ابزار هنگام برش، انرژی کمتری مصرف می‌کند تا ضخامت بیشتری را بتواند برش دهد. سرعت عمل و دقت بالا در خدمات برش لیزری با استفاده از دستگاه cnc موجب شده، هم بروز خطا در این دستگاه به صفر درصد برسد، هم پرتی و ضایعات فلزی در آن بسیار کمتر شود.

خدمات دستگاه برش cnc

خدماتی که در مجموعه الماس پنل توسط این دستگاه انجام می‌پذیرد، بر روی انواع درب های فلزی است. ما مفتخریم که با سال‌ها سابقه درخشان بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهیم. امروزه دستگاه‌های برش لیزری به یکی از محبوب‌ترین ابزارها تبدیل شده است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. از جمله ویژگی این دستگاه می‌توان به امکان ساخت طرح‌های متنوع و پیچیده درب برای مشتری اشاره کرد. این روش نسبت به سایر روش‌های برش ضایعات کمتری از فلزات ایجاد کرده و طرحی تمیز و با دقت تحویل می‌دهد.

سفارش برش لیزر فلزات

جهت سفارش درب های فلزی cnc در انواع مختلف و طرح‌های پیچیده و زیبا با دستگاه برش لیزر فلزات، می‌توانید از طریق شماره های درج شده در صفحه، با تیم پشتیبانی الماس پنل تماس گرفته و طرح دلخواه خود را جهت خرید، ثبت و نهایی کنید. با سفارش درب فلزی از این مجموعه، دیگر نگران سرویس‌های دوره‌ای و رگلاژ نخواهید بود. چرا که شرکت الماس پنل با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و انتخاب بهترین مواد، باکیفیت‌ترین محصولات را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

عملکرد دستگاه برش لیزر فلزات
عملکرد دستگاه برش لیزر فلزات

قیمت خدمات برش CNC فلزات

قیمت برش cnc در خدمات برش لیزری الماس پنل به عوامل مختلفی از جمله ابعاد، وزن، تورم و افزایش قیمت دلار بستگی دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با تیم پشتیبانی الماس پنل تماس گرفته و قیمت بگیرید.

در صورت نیاز به خرید و مشاوره رایگان درب های فلزی و خدمات پس از فروش آن، می‌توانید با شماره‌های زیر در تماس باشید.

شماره تماس: ۰۹۳۳۵۵۷۳۸۰۰            شماره واتساپ: ۰۹۱۸۸۴۹۱۵۵۸

Rate this page